top of page

IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W WARSZAWIE

UL. GEN. JÓZEFA BEMA 76

01-225 WARSZAWA-WOLA

DOJAZD DO SZKOŁY: LINIE TRAMWAJOWE 10, 11, 13, 26, 27

LINIE AUTOBUSOWE: 105, 109, 136, 154, 155, 167, 171, 178, 184, 186, 190, 414, 523, N-42, N-43

JEŚLI SZCZEGÓLNIE INTERESUJESZ SIĘ CHEMIĄ LUB NURTUJĄ CIE PYTANIA ZWIĄZANE Z TEMATYKĄ CHEMICZNĄ, NIE ZWLEKAJ, PISZ:

REALIZUJEMY PROJEKTY:

PRACOWNICY LABORATORIUM

Serdecznie dziękujemy. Pracujemy nad Twoim problemem.

Nauczyciel chemii i fizyki, kierownik pracowni.

Łukasz Sylwester Głaz
Na medal-1.jpg

Łukasz Sylwester Głaz urodzony 29 lipca 1982 r. w Warszawie, absolwent wydziałów: Fizyki i Chemii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie  ukończył z wyróżnieniem studia II stopnia, uzyskując tytuł magistra i rozpoczął studia III stopnia. Posiada stopień nauczyciela dyplomowanego i  ponad 15-letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą, którą rozpoczął w 2001 roku w Fundacji „Świat na Tak”. Od 2008 roku pracuje w XXXIII Liceum Ogólnokształcącym Dwujęzycznym im. M. Kopernika w Warszawie, gdzie uczy fizyki w klasach z Programem Dyplomowym Matury Międzynarodowej i chemii w klasach o profilu biologiczno-chemicznym. Jest autorem publikacji naukowych i zbioru zadań z chemii.

Lucas Sylvester Glaz was born in Warsaw, Poland, on the 29th of July, 1982. In 2006 he graduated with honors from the University of Warsaw, Chemistry Department and next in 2008 Physics Department. He is a certified teacher with 15-year teaching experience, which he started in 2001 in “Świat na Tak” Foundation. Since 2008 he has been working in Nicolaus Copernicus Bilingual School in Warsaw as a physics teacher in International Baccalaureate Diploma Programme classes and as a chemistry teacher in the classes implementing extended chemistry curriculum. The author of scientific publication and the chemistry practise booklet.

koc.jpg

Nauczyciel chemii

Anna Koc

Anna Koc uzyskała tytuł magistra na Wydziale Chemii Uniwersytetu Warszawskiego oraz tytuł magistra inżyniera na Wydziale Nowych Technologii i Chemii Wojskowej Akademii Technicznej. Swoją miłość do chemii odkryła jeszcze w liceum i od tamtej pory regularnie poszerza swoją wiedzę, a jednocześnie największą pasję. Od kilkunastu lat swoją chemiczną fascynacje przekazuje uczniom, zaczynając od przedszkolaków na maturzystach kończąc. Przez wiele lat czynnie uczestniczyła w organizowaniu pokazów w ramach Festiwali Nauki na Wydziale Chemii Uniwersytetu Warszawskiego oraz na Piknikach Naukowych Polskiego Radia Bis i Centrum Nauki Kopernik. Od 2014 r. pracuje w XXXIII LO im. Mikołaja Kopernika w Warszawie, gdzie uczy chemii zarówno w klasach z Programem Dyplomowym Matury Międzynarodowej jak i w klasach realizujących polską podstawę programową w zakresie podstawowym i rozszerzonym. Jest autorem publikacji naukowych.

bottom of page